miercuri, 22 februarie 2012

Povestea aragazului de la Emag

Da, chiar asa ar trebui sa poarte numele...Din nefericire nu este o poveste, calma, linistita...De mult timp am visat la o bucatarie utilata, moderna, cu tot ce iti trebuie in ea. Imi place sa gatesc foarte mult, mi se pare foarte relaxant, dar asta este alta poveste...Faptul ca aveam nevoie de un aragaz nou, cu grill, rotisor si toate cele nu e strain de cei apropiati mie. S-au legat cumva lucrurile. Aveam nevoie de asa ceva si mai aveam si un voucher culmea, de la o asa-zisa firma "gigant"- EMAG. Era un voucher venit de la cadoul sotului facut de Craciun...Culmea, el trebuia utilizat intr-o perioada scurta de cateva zile, asa ca, ne-am facut socotelile si am decis sa ne luam in sfarsit produsul dorit. Zis si facut. Intru pe site, bag in cos, ma anunta ca ni se va livra gratuit cu Fun Curier. Toate bune si frumoase. Fericiti pana-n maduva oaselor de faptul ca, in sfarsit vom avea o parte din bucataria visata, asteptam cu nerabdare produsul. Entuziasmati si fericiti, vine si celebra zi de vineri, cand aragazul Zanussi trebuia sa ni se livreze. Sotul meu ajunge acasa si asteapta telefonul celor de la Fun Curier. Dupa o ora intarziere, comparativ cu ce i-a spus lui, ajunge si el. Dar ce sa vezi: aragazul ajunge intr-o folie de plastic, nicaieri marca Zanussi...Ok. Urcat in casa, constatat ca ii mai lipseste si un capac din cele 4 de pe arzatoare....Sotul meu l-a cautat, credea ca e pe undeva ascnus. Nimic. pe nicaieri. Sun, vazand ca sotul meu intarzie sa-mi spuna daca a venit aragazul, imi spune cu o voce vlaguita:"ä venit, dar cu mici probleme". Am intepenit, "cum, ce are, ce probleme?" Pai stii nu are un capac din cele 4..."Poftim? Cum asa? Sigur nu e pe undeva, ii zic. NU", Din clipa aceea a pornit totul...
Dezamagita de cei care pentru noi, nu demult erau o firma serioasa, ajung acasa pornita sa sun la ei si sa cer o explicatie. Ajung acasa, montam aragazul si de fapt 2 ochiuri cele mici din spate nu stateau aprinse...Sub nicio forma. Chiar daca tinusem si 30 de secunde butonul apasat....Inghetati de suparare si porniti pe ei, sun.
 Raspunde o tipa, stiti am o reclamatie de facut...Pai stiti, din pacate nu mai exista program la asa ceva, daca aveti vreo sesizare sau reclamatie faceti-o pe mail....Ii explic problema, imi pare rau trimiteti mail cu sesizare si vi se va raspunde. Bun. Vineri seara trimis 2 mailuri. Sambata, ma apuca iar supararea, si-mi dau seama ca e bataie de joc: un aragaz nou cumparat venit cu tot felul de probleme, nici nu ma puteam uita la el. Il simteam stricat. Nu am putut face un ceai la el. Sotul meu, cand a vazut asta a preferat sa il demonteze si sa il lase pe cel vechi, culmea care era bun, functional. 
Sambata de dimineata ma pregatesc cu nervi, lucida si sun. Ii spun persoanei care raspunde despre problemele noastre, si cer sa-mi ofere explicatii, aceleasi vorbe: se va rezolva. In cel mai scurt timp, chiar. Si culmea, ii explic ca nu e normal ca un aragaz nou, modern sa  nu fie functional, ii zic ca daca nu ne rezolva f repede, facem plangere la OPC. Cand a auzit, spuneti-mi nr fisei de sesizari si nr facturii o trec la URGENT. Bun, urgent spre ne-urgent...Luni asteptam sa fim sunati, culmea, pauza. Ii zic sotului sa ii sune si sa ceara explicatii. Intre timp apare in peisaj doamna Simona – Alina Lungu -Consultant Serviciul Reclamatii si Sesizari Clienti...Care cica s-ar ocupa de fisa noastra...Dar culmea, cu care nu am putut vorbi, La un moment dat, la insistentele sotului, raspunde la tel dansa si ii zice ca sa faca fotografii aragazului. La serial Nr, sa trimita la producator. Alergat, venit intr-o fuga acasa si trimis poze. Ca pana a doua zi la 12 sa nu mai zica nimic. Ba chiar credeam ca a intrat in pamant doamna...In fine, al meu sot a sunat dupa ea, nu a gasit-o, ca nu ar fi la birou. Auzind asta ii zic: gata, o sun. Mi se pare nesimtire, ce reprezinta asta? Noi avem probleme si ea nu e in stare sa ne rezolve, sa ne zica ceva? Sunat vreo 5 minute dupa ea, la 2 consultanti diferiti, cica nu este la birou, ii spun: va rog sa ii transmiteti doamnei Lungu ca daca nu va da o rezolvare fac reclamatie la OPC, sotul meu astepta sa ii dea un raspuns. ma pune pe stand-by tipul vreo 2 -3 minute, revine, dar ce sa vezi, vorbeste cu sotul Dvs...Ziceai ca sunt intr-un film stricat, cu prosti...A, da? Si cand a cautat-o el, de ce nu era de gasit. Il las. Inchid. Stiam ca o voi suna sa cer explicatii pt acest lucru, mi s-a parut o lipsa de respect. Adica el te cauta vreo 2-3 ore sa vb cu tine, nu esti de gasit, dar dupa ce eu iti zic de OPC, atunci poti suna?Cum vine asta? Deja imi facusem un plan. La 3 imi iau o pauza scurta si o voi suna. Nu e posibil asa ceva. A, asta se intampla marti, deci dupa 5 zile cu un aragaz defect in casa. Sun. aceeasi poveste, doamna Lungu de negasit. La un moment dat, dupa vreo 10 minute de asteptare, raspunde., bineinteles tot la insistentele mele. Primul lucru pe care am intrebat-o a fost: ce ati face daca ati cumpara un produs nou, si vi s-ar livra defect si incomplet. Imi zice: Pai as face reclamatii. Bun, ii zic. L:asati asta, pt ca asta am facut si noi de 5 zile incoace. Altceva? Pai as astepta sa se urmeze niste pasi concreti pt a se rezolva problema. Si-i zic. Bun. cum se rezolva si cand. De 5 zile o rezolvati, iar eu stau cu un mort in casa. Nu e posibil asa ceva. Altceva? Pai va trimit un specialist Zanussi sa verifice daca intr-adevar produsul a fst conectat cum trebuie. Aici mi s-a pus o ceata pe ochi, Cum adica? El vine stricat, gata si noi suntem vinovati? Va rog lasati sa se faca constatarile si vorbim. El este un produs nou. Si-i zic. Ok, daca este nou: va invit acasa impreuna cu specialistul Dvs. sa vedeti...Si chicoteste: nu-mi permite jobul, va multumesc, as veni cu cea mai mare placere...(Aha) Termin conversatia, nu inainte de a-mi spune ca EMAG RESPECTA CLIENTUL, II PASA DE EL. Si-i zic in final, nu cred d-na, e ultima data cand mai cumpar ceva de la firma Dvs. EMAG este o firma neserioasa. Seara, venit constatator, verificat aragazul, vazut capacul lipsa, testat arzatoarele, si vazut ca aragazul intr-adevar a fost unul expus pe undeva. De fapt asta era problema lui, butoanele erau cumva impinse inauntru. Din cauza asta nu se mentineau aprinse...
Noroc ca am dat peste un om care, intr-adevar ne-a deschis ochii. Ne-a spus ca, data viitoare sa nu mai luam nimic asa, obiect masiv, venit acasa...Livrat gratuit, dar probabil cu multe chichite si fara ambalaj original...

Aceasta este povestea aragazului, care acum a mers fff bine. Abia astazi l-am testat pentru prima data: tocanita de purcel a iesit superba...Si ce sa mai spun? Viata ar fi mult mai buna fara EMAG. Daca ar avea o interfata client suport, ar fi altceva...Dar, e treaba lor. Oricum, este ultima data cand mai cumparam ceva de la ei