duminică, 25 iulie 2010

Pierdut ursulet

Acum multi ani totul a inceput cu o intalnire de vis...Nu ma asteptam sa avem atatea lucruri in comun...Erai glumet, sincer, atragator...Au trecut anii si dragostea a devenit si mai puternica..Erai spontan, dulce, iubitor, grijuliu, atent...De curand totul parca s-a schimbat. Si nu in sensul in care mi-as fi dorit...Visam la o familie impreuna cu tine...la o viata in roz, presarata cu bucurie, dragoste si lipsita de orice obstacol care sa ne puna in primejdie dragostea...Si totusi...ceva s-a intamplat. Mi-as dori sa stiu ce...Dar nu-mi spui, nu-mi explici...ma lasi sa bajbai in ceata dupa niste raspunsuri pe care le caut. Sper sa le aflu...desi simt ca raul s-a produs. Si...imi caut ursuletul acela dulce si bun...asa cum te-am cunoscut si cum ai fost multi ani...Eu, inca TE IUBESC NESPUS. Imi doresc sa fim din nou ca la inceput...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu