luni, 25 octombrie 2010

Leapsa...

Daca eram:

- o luna...as fi fost martie sau octombrie (nu ma pot decide, deoarece in luna martie vine primavara si simt ca infloresc la propriu, iar in octombrie soseste toamna, pe care o ador...sunt si nascuta in luna asta, deci ma guverneaza:)) );

- o zi a saptamanii...as fi fost vineri pentru ca abia atunci simt ca am forte noi de munca, vitalitate, energie, si toate-mi ies ca la carte:). Plus ca este inainte de weekend!

- o parte a zilei...as fi fost dimineata dupa ora 10:00, cand ma trezesc de-a binelea, nu-mi mai este somn si ma apuc de rezolvat sarcinile de peste zi!

- un animal marin...as fi fost delfin pentru ca este simpatic, energic si foarte istet:))

-
o directie...as fi fost inainte.

- o virtute...
as fi fost intemeietoarea adevarului absolut, deoarece consider ca intotdeauna este bine sa fim corecti cu noi si cu ceilalti! Nu degeaba exista zicala "Minciuna are picioare scurte."

-
o personalitate istorica...as fi fost eu. Mi-ar placea sa schimb cumva lumea asta, in sensul bun al cuvantului. Mi-as dori ca oamenii sa fie mai civilizati, comunicativi si...mai uniti. Daca ne-am ajuta am fi mult mai fericiti si mai optimisti.

- o planeta...as fi fost Venus.

-
un lichid...as fi fost apa. Sa potolesc setea tuturor:))

-
o pasare...as fi fost Flamingo deoarece este gratioasa si frumoasa.

-
un tip de vreme...as fi fost atunci cand nu este nici cald sa transpiri, dar nici frig ca sa te imbraci gros.

- o emotie...as fi fost fluturii aceia din stomac pe care ii simti cand te indragostesti.

-
un sunet...as fi fost susurul cristalin al unui rau.

-
un element...as fi fost aer.
- un cantec...as fi fost Be Without You - Mary J. Blige pe care il ador.

-
un film...as fi fost Pe aripile vantului.

- un serial... as fi fost Seinfeld.
- o carte...as fi fost Enigma Otiliei, de George Calinescu.

- un personaj de fictiune...as fi fost Cenusareasa.
- un fel de mancare...as fi fost tort de mere - este pur si simplu delicios.
- un oras...as fi fost Londra.

- un gust...as fi fost dulce.

- o culoare...as fi fost roz.
- un material...as fi fost bumbac.

- un cuvant...as fi fost bine.
- o materie de scoala...as fi fost limba si literatura romana.
- un personaj de desene animate...as fi fost Alba ca Zapada.
- o forma... as fi fost simetrica.
- un numar...as fi fost 21.
- un mijloc de transport...as fi fost metrou.

- o haina...as fi fost fusta.

Cine mai vrea leapsa?:d

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu