joi, 5 august 2010

Bolnava

Azi simt mai acut ca niciodata ca sufletul meu plange...Ma doare ca nu mai pot face nimic pentru noi...Ma doare ca intreaga-mi fiinta urla din rasputeri un "TE IUBESC", insa din pacate acest mesaj nu mai poate ajunge la tine. Ti-ai inchis sufletul pentru mine, pentru omul care te-a iubit aproape 5 ani de zile, si nu inteleg de ce. Nu poti sa-mi dai o explicatie de ce ai ales asta...Dar poate ca asa a fost sa fie...Asa ne-a fost scris. Viata merge inainte si cu bune si rele...

2 comentarii:

  1. Nu trebuie neapărat sa cauți 1001 de explicații pentru ca mai rău îți faci. Câteodată nu exista explicații logice care sa ne facă sa acceptam o situație.

    RăspundețiȘtergere
  2. @whoisthisboy tocmai asta e problema...Indiferent de situatie prefer sa mi se spuna unde am gresit:(( Desi stiu unde...L-am urcat pe un piedestal si i-am aratat cat de mult il iubesc...Am facut totul pt a fi bine...Si nu a fost:(((

    RăspundețiȘtergere