vineri, 19 noiembrie 2010

Pot printa mii de pagini fara grija golirii cartuselor

Haideti sa va zic ce mi s-a intamplat…Vrand sa-mi printez ultimele poze facute in parc, la un moment dat am ramas fara cerneala...Nu stiu cum se intampla, dar fix cand am nevoie sa printez ceva important raman fara cartuse. Zici ca este un facut! Si cred ca nu sunt singura care pateste acest lucru. Cautand sa rezolv aceasta problema, am gasit solutia ideala. Se pare ca cineva in lumea asta s-a gandit la noi, cei care ramanem mereu in pana de cerneala, cand ti-e lumea mai draga!

Solutia inovatoarea e folosirea unor rezervoare externe de cerneala de capacitate foarte mare (circa 30 de ori mai mult decat un cartus obisnuit) atasate cartuselor din imprimanta prin niste furtunase. Cate unul pentru fiecare culoare. Alimentarea continua cu cerneala a imprimantei – CISS (Continuous Ink Supply System) este compusa dintr-un numar de rezervoare transparente cu cerneala de culoare diferita si sunt amplasate langa imprimanta! Este un nou sistem de alimentare, usor de utilizat, ce reduce costurile cernelii din imprimanta cu 95%. Este de ajuns doar sa alimentezi imprimanta cu 4, 5, 6 sau 8  rezervoare separate. Faptul ca, acum un cartus nu mai are 3 ci 100 ml, iti da libertatea de a printa poze cu nemiluita fara grija ca ti se va goli un cartus in mijlocul printarii.

Instalarea unui sistem CISS pe imprimanta mea nu a durat mai mult de 20 de minute, ceea ce e mult mai putin decat timpul unei reumpleri clasice folosind seringa cu cerneala. Personal am achizitionat acest sistem de la magazinul CISS si va recomand. Economic, practic si eficient, sistemul CISS se va dovedi cea mai buna alternativa pentru tiparirea alb-negru si color! Si te scapa si de inevitabilele pete de cerneala de pe covor, pe care le-ai fi facut atunci cand reumpleai cartusele goale, ajutat de o seringa.

Un comentariu: