duminică, 2 ianuarie 2011

Leapsa de la Crin

Asa cum i-am promis domnisoarei Crin voi onora, in sfarsit, leapsa. Este chiar draguta, daca stau bine si analizez...Sa vedem: review 2010.
Amintire din 2010: Continnua sa crezi cu adevarat in visele tale, pentru ca ele chiar se vor indeplini:)
Invatatura din 2010: Viata este o lupta continnua. Cateodata unele schimbari radicale sunt chiar prielnice in viata noastra...Si, odata cu ele viata capata un nou sens.
Dorinta indeplinita din 2010: Dupa lungi cautari mi-am gasit jumatatea:) Acel om care ma completeaza perfect!
Zi din 2010: 21 noiembrie - ziua in care destinul mi-a zambit:)
Petrecere din 2010: Team building-ul de la Breaza, alaturi de colegii de la PA. Un loc in care m-am simtit extraordinar de bine: am ras, am cantat, am dansat si am fost sus, la cruce, la Monumentul Eroilor care au cazut in primul razboi mondial.
Cadou din 2010: un trenulet ce calatoreste si tutuie sub bradul frumos impodobit:)
Persoana pe care ai întâlnit-o în 2010: Cristi - iubirea mea.
Compliment din 2010: Sunt fff multe complimente, insa unul imi merge fix la suflet: "Esti mai mult decat ceea ce am cautat...Esti totul pentru mine".
Accesoriu din 2010: Un Sony Ericsson W705 extrem de dragut!
Vis (nocturn) din 2010: Un vis premonitoriu in care l-am visat pe EL, cu fix doua luni inainte ca noi sa ne deschidem ochii si sufletul pentru a ne putea observa. De atunci, totul e istorie...De fapt, nu. Un vis frumos, devenit realitate.

2 comentarii:

  1. e multă iubire aici, e clar! Succes cu ea și în noul an! :) Te pup, scumpa.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Crin da...dragostea pluteste in aer...Clar 2011 va fi cel mai frumos an, din viata mea:)

    RăspundețiȘtergere