miercuri, 26 ianuarie 2011

Ramas bun, bradutul meu...

Cel putin pana pe 24 decembrie 2011 cand te voi impodobi din nou...Deja mi-e dor de tine, desi te-am pus frumos in cutia ta speciala acum cateva ore:( Cu greu m-am despartit de tine, si tu o stii...Dar din pacate nu te pot tine asa impodobit tot anul (nu ca nu mi-as dori ca frumusetea ta sa ma trezeasca in fiecare dimineata, dar poate nu as mai simti bucuria aceea de Craciun, atunci cand te impodobesc:) Asa ca, ma despart de tine, cel putin pentru cateva luni...Nu fi trist...Mai sunt 11 luni si ne vom revedea din nou...Eu, cu zambetul pana la urechi, alegand cu grija globuletele, care sa-ti stea frumos aranjate pe crengutele lungi, verzi si stufoase...Tu, fiind din ce in ce mai frumos si oferindu-mi bucuria Craciunului in suflet...Imi vei lipsi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu