marți, 28 septembrie 2010

Dau viata mea pentru o iubire...

Ce cantec minunat...Ce mesaj...Dau viata mea pentru o iubire, sa mor si sa ma nasc pentru a iubi...Asa sunt eu...Fara iubire sunt un om neimplinit...Fiorii aceia din stomac care te fac sa zbori, ma transforma in cel mai fericit om de pe acest pamant. Si cred ca orice om se schimba. Devine mult mai bun, grijuliu si atent la nevoile celuilalt. Cand iubesti, faci totul ca celui de langa tine sa ii fie bine, sa nu ii lipseasca nimic. El devine centrul universului tau...Cat de frumos este sa iubesti, nu?



6 comentarii:

  1. Nu ştiu de ce nouă ne trec fiorii ceva mai sus...

    RăspundețiȘtergere
  2. @catalin fudulu dragostea e mai presus de fiinta...

    RăspundețiȘtergere
  3. Iubirea e frumoasa atunci cand iti este impartasita, Pifuneata! Atunci cand cel pe care il iubesti iti raspunde si amplifica starea de fericire...
    Tu inca iti cauti iubirea, dar sunt convinsa ca e undeva aproape, aproape... la o clipa distanta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Iubire.... Trairi contradictorii, as zice. Niciodata dolce far niente, dar mereu cu fluturasi, clar! Placut de simtit, placut de reperat in multime, minunat de inaltator. pacat ca nu-i vesnica :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @Aris stiu perfect despre ce vorbesti! Dar oare si EL ma cauta? Pentru ca daca ne-am cauta amandoi atat de mult intr-un final ne-am gasi mai repede:))

    RăspundețiȘtergere
  6. @QED eu cred ca daca ai grija de ea, nu va pieri din sufletul tau...Si chiar poti fi indragostit o viata de un om...Totul tine de noi, ca oameni, de firea noastra.

    RăspundețiȘtergere