sâmbătă, 25 septembrie 2010

V-o prezint pe Codita!

Este pufoasa, moale si imaculata ca un fulg de nea. Codita, un iepuras pitic (femela) care de aproape doi ani si-a gasit “culcusul” in locuinta noastra! Prima data si-a facut aparitia intr-o cutie de pantofi, in care statea cuibarita, speriata de toti cei din jur, care o admirau cu nonsalanta…Treptat, Codita noastra si-a facut curaj si acum fuge de colo-colo, topaie, roade de toate (inclusiv ciorapii din picioare si cablurile de la boxe:d). Desi este nastrusnica si zapacita o iubesc mult de tot…Este dulce rau…Ochii ei negri patrunzatori, “scanteiaza” de fericire in momentul in care mananca salata verde, seminte de floarea soarelui si mai nou, cereale Cini Minis (mancarea ei preferata:) )

Este un animalut dulce si scump de care m-am atasat foarte mult. Dimineata ador cand deschid usa de la balcon si-mi sare in fata, privindu-ma cu ochisorii ei blanzi, asteptand sa-i dau de mancare si sa ii mangai blanita pufoasa...Se alinta mai ceva ca o pisicuta...Nu o mai intereseaza nimic in momentul in care incep sa ii mangai barbia si urechiusile imense...



 Sper ca v-a placut sedinta foto cu zapacita de Codita:))

9 comentarii:

  1. si eu am avut cand eram mica 2 iepurasi , pe unu il chema snopy, era alb si pufos :) , al doilea iepure era numit lily, defapt era o iepuroaica :)
    Iubesc mult iepurii , ii ador ... dar nu as mai tine inca unu, doar daca as sta la casa , dar asa in bloc e aiurea ! Oricum, sa-ti creasca iepurasul!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si cuminte Azucena...E o rasfatata mica. Ma bucur ca iti place.

    RăspundețiȘtergere
  3. haha, sweet :) am doi prieteni cu iepuri, le rod tot prin casa, watch out! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. :X:X:X..so sweet:X..sa te bucuri de ea..si sa'ti traiasca:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Este o scumpă darga mea
    şi mie îmi plac animălutele...
    Îmi aduc aminte cu mulţi ani în
    urmă, eram însărcinată şi treceam
    prin piaţa Unirii unde era târg de
    animăluţe şi am pus mâna pe un iepuraş
    şi aşa m-am făcut cu iepuraşi timp
    de 3 ani.
    Să ai o duminică frumoasă!
    Te pup şi îmbrăţişez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Crin pai cand ii dau drumul prin casa o urmaresc mai ceva ca pe butelie:))

    @Tutullah ms mult de tot...ma bucur ca-ti place si tie Codita noastra!

    @Elena ce frumos....Si cum ii chema pe iepurasi? O duminica superba sa ai si tu draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  7. Scumpa mea nu îmi aduc aminte
    şi din 1994 până in 2005 fiul meu
    mi-a adus un motănel tare dragălaş,
    pentru mine a fost al 3-lea băiat.
    Zi frumoasă încontinuare!
    Mii de pupicei...

    RăspundețiȘtergere