joi, 16 septembrie 2010

Leapsa de la tulullah!

Zodia: o Balanta ce isi cauta incontinuu echilibrul!

Aş vrea: sa pot zbura pentru o zi intr-un balon:d

Păstrez: toate lucrurile venite din partea familiei mele, pentru ca sunt nepretuite!

Mi-aş fi dorit: sa am o familie...

Nu-mi plac: minciuna, falsitatea si ura...

Mă tem: ca nu-mi voi gasi jumatatea...(ultima data and am crezut ca am intalnit-o, mi-a scapat printre degete)

Aud: pasii tai venind spre mine, desi e prea tarziu...

Îmi pare rău: ca nu am putut face nimic, inainte de a fi prea tarziu...

Îmi place: sa cant, sa dansez, sa ascult muzica - e un mod de a ma binedispune in fiecare dimineata:)

Nu sunt: falsa sau rea.

Dansez: in fiecare zi

Niciodată: sa nu ma minti, sa nu ma inseli si sa nu-ti bati joc de sentimentele mele.

Par: ...si sunt un om sensibil, romatic, blajin.

Plâng: cand sunt trista.

Cateodata sunt: cu ochii tristi, desi nu ar trebui.

Nu-mi place la mine: sunt prea timida si sensibila.

Sunt confuză: in legatura cu viata mea personala.

Am nevoie: de o jumatate. A mea. Forever!

Ar trebui: sa fiu mult mai puternica si mai nepasatoare la tot ce ma inconjoara.

2 comentarii: